Inici / Benestar social i salut / XÀTIVA INTENSIFICA LA SEGURETAT LABORAL
JOANJO

XÀTIVA INTENSIFICA LA SEGURETAT LABORAL

La regidoria de Recursos Humans treballa en el disseny d’una vintena de plans d’evacuació

Xàtiva, 23 de març de 2016.- La regidoria de Recursos Humans i Règim Interior, dirigida per Joanjo Garcia Terol (Compromís), ha reactivat el Comité de Seguretat i Salut, el qual no es reunia des de maig de 2015. L’objectiu de Garcia Terol és convocar aquest òrgan almenys 1 de vegada al trimestre per intensificar el treball en matèria de seguretat laboral. “El que volem és dissenyar un calendari d’actuacions que ens permeta treballar de manera eficaç en la millora de la seguretat no només dels treballadors també dels usuaris dels nostres edificis, ha matisat Garcia Terol.

En aquest sentit, el primer que s’ha acordat és realitzar un ambiciós pla d’evacuació per a tots els edificis amb titularitat municipal. “És increïble que l’edifici de l’Ajuntament, per exemple no tinga cap tipus de senyalítica per indicar com eixir en una emergència”, ha apuntat el regidor de Recursos Humans.

Per resoldre aquesta manca de plans de d’emergència, s’ha reforçat el departament de Riscos Laborals. D’esta manera, a partir d’abril es realitzaran simulacres d’evacuació cada tres mesos, s’iniciaran revisions mèdiques a tot el personal i es començarà a treballar en el disseny de plans. “Ara mateix tenim dues prioritats que volem enllestir abans d’estiu: la Casa de la Ciutat i el Gran Teatre”, ha remarcat Garcia Terol.

A més, com a novetat, la regidoria de Recursos Humans, ha ampliat la representació en el Comité i ha obert la participació a tots els grups polítics mentre que abans només en formava part el regidor de l’àrea.

Garcia Terol ha valorat molt positivament el treball desenvolupat pel departament de Riscos Laborals i confia en tindre preparats els plans d’una vintena d’edificis en els pròxims mesos.

Et pot interessar

DSC08802_WEB

Xàtiva formarà a 120 persones del barri del Carme per a trobar feina

Dimarts 19 de setembre, a les 11 hores, hi ha convocada una reunió informativa a …