Inici / Ciutadania / EL 70% DE LES INCIDÈNCIES COMUNICADES A TRAVÉS DE LÍNIA VERDA HAN ESTAT JA SOLUCIONADES
linea verde

EL 70% DE LES INCIDÈNCIES COMUNICADES A TRAVÉS DE LÍNIA VERDA HAN ESTAT JA SOLUCIONADES

Gràcies a la implantació d’aquest servei, els veïns del municipi disposen d’un canal directe de comunicació d’incidències amb l’Ajuntament. Línia Verda afavoreix l’ús de les “bones pràctiques” mediambientals i en conseqüència, en el desenvolupament d’un municipi sostenible.

MAIG 2016 – El servei Línia Verda porta funcionant a Xàtiva des de finals de l’any 2013. Els veïns d’aquest municipi han demostrat una molt bona acollida del servei i prova d’això, és l’ús continu que fan del mateix.

El tipus d’incidències que més s’han comunicat són aquelles que fan referència “Cens Ordenança Animals”, seguit de “Actes Ordenança Animals”, “Voreres i Calçades” i “Enllumenat”. Fins a la data, ja s’han comunicat 2.886 incidències de les quals el 70% ja han estat solucionades.

Per utilitzar el servei a través de Smartphone o tablet, només cal descarregar l’aplicació Línia Verda. Per a això l’usuari es connecta a Play Store o APP Store i d’una forma fàcil i intuïtiva, es produeix la descàrrega. Aquesta és completament gratuïta.

Un cop oberta l’aplicació en el dispositiu mòbil, l’usuari decideix si plantejar una consulta o comunicar una incidència. El procediment és molt ràpid i senzill. Per comunicar una incidència, només cal seleccionar el tipus de categoria. Per geolocalització, l’APP Línia Verda s’encarrega de detectar de forma automàtica les coordenades exactes en què s’ubica la mateixa. Posteriorment, es pot adjuntar una foto de la incidència amb una breu descripció. Un cop enviada, el responsable nomenat per l’Ajuntament rep notificació de la mateixa. A partir d’aquest moment, s’inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà coneix en tot moment l’estat en què es troba la incidència comunicada gràcies a les notificacions que rep en el seu dispositiu mòbil.

Aquest servei, a més d’implicar al ciutadà en la consecució d’un municipi més sostenible, facilita en gran mesura la gestió diària dels responsables del propi Ajuntament. A més d’agilitzar els temps de reacció, dóna a conèixer situacions de millora que de no ser per la col·laboració ciutadana, el propi Ajuntament no tindria constància.

L’Ajuntament de Xàtiva se sent molt orgullós dels resultats obtinguts fins a la data i agraeix la important participació ciutadana que demostra la implicació i interès dels ciutadans pel seu municipi.

Et pot interessar

Avalem_Joves

Els últims 31 joves del Programa Avalem Joves Plus s’incorporen als seus llocs de treball

El Programa, oferit pel SERVEF i pel que Xàtiva ha percebut més d’un milió d’euros, …