Inici / Promoció econòmica i comerç / Xàtiva ofereix un curs gratuït d’escaparatisme per als comerços de la ciutat

Xàtiva ofereix un curs gratuït d’escaparatisme per als comerços de la ciutat

L’activitat forma part del programa “Carrers del Mercat II”

Xàtiva, 12 d’abril de 2017.- L’Ajuntament de Xàtiva, en col·laboració amb la Universitat Politècnica de València, ha organitzat el curs “Com fer més atractiu l’aparador del teu comerç”, dirigit als comerços del nucli antic, principalment, però obert a tots els comerciants de la ciutat. L’activitat, que es durà a terme del 28 d’abril al 4 de maig, és gratuïta, però requereix d’inscripció prèvia que es pot tramitar a través d’Internet, entrant en el següent enllaç: http://bit.ly/2npzYH6. Es tracta d’un curs de 4 hores de duració que s’impartirà a la Casa de Cultura, en horari de 14 a 16’30h.

L’activitat formativa s’inclou en el programa “Carrers del Mercat II”, que lidera la regidoria de Promoció Econòmica. En aquest sentit, el primer tinent d’alcalde i regidor de l’àrea, Miquel Lorente, ha declarat que “continuem fent de la formació una eina imprescindible per millorar i singularitzar el nostre comerç. El nostre objectiu és fer de Xàtiva el principal referent comercial de les Comarques Centrals. Estem compromesos en la revitalització dels carrers comercials del Centre Històric. Per això hem reeditat la iniciativa Carrers del Mercat, amb la vista posada en fer d’aquest indret un centre comercial a cel obert que resulte un pol d’atracció per al públic”.

L’objectiu d’aquest curs és proporcionar unes nocions bàsiques sobre com compondre un espai i crear ambients i estils adequats a la personalitat dels productes de cada comerç, així com aconseguir la major eficàcia en la distribució i presentació de la mercaderia en el seu aparador per tal d’aconseguir un augment de vendes.

El curs compta amb el següent programa:

1. L’APARADOR COM A VENEDOR

1.1 Què volem transmetre

Idea, concepte o producte

1.2. Qui és el nostre client

Anàlisi del client potencial

2. L’ESPAI FÍSIC D’UN APARADOR

2.1. Tipus d’aparador

per ubicació

per estructura

per temporada

2.2. Punts calents i freds.

On mira el consumidor

3. CREACIÓ D’UN APARADOR

3.1. Disposició del producte. Menys és més.

3.2. Psicologia del color.

3.3. Composició.

3.4. La llum.

3.5. Retolació i etiquetes.

Et pot interessar

DSC09478_WEB

Xàtiva i Canals intercanvien experiències en matèria de Promoció Econòmica

Xàtiva, 14 de setembre de 2017.- El primer tinent d’alcalde, Miquel Lorente, i l’alcalde de …