Inici / Medi ambient i llocs públics / LÍNIA VERDE APOSTA PER LA PARTICIPACIÓ DELS VEÏNS PER ACONSEGUIR UN MUNICIPI MÉS A GUST DE TOTS
linea verde

LÍNIA VERDE APOSTA PER LA PARTICIPACIÓ DELS VEÏNS PER ACONSEGUIR UN MUNICIPI MÉS A GUST DE TOTS

 

El servei Línia Verde amplia les seues funcionalitats per així crear un canal directe de comunicació entre els veïns i el consistori.

ABRIL 2018 – L’Ajuntament de Xàtiva manifesta l’èxit obtingut en el seu municipi després de la implantació de Línia Verde. Des de la posada en funcionament del servei, la participació ciutadana ha experimentat un creixement exponencial. Això demostra una eficaç resposta per part del consistori en la resolució d’incidències comunicades pels veïns.

A dia de hui, s’han comunicat 5.038 incidències de les quals el 75% han estat ja tramitades. La tipologia més freqüent correspon a “Enllumenat”, seguit de “Voreres i Calçades”, “Parcs i Jardins”, “Neteja” i “Fugues d’Aigua”.

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l’APP Línia Verde. Per això, l’usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu Smartphone (Android / iOS). Un cop localitzada, es porta a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d’aquest moment, l’usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només has de clicar sobre el botó “Notifica teua incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d’incidències apareix en pantalla. L’usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De forma automàtica, l’APP detecta les coordenades exactes en què s’ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre la mateixa. Ja només queda donar al botó d’enviar. Un cop enviada, personal de l’Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d’aquest moment, s’inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà al seu torn, rep notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l’estat de la mateixa.

A través de Línia Verde, l’usuari també pot plantejar qualsevol consulta mediambiental. Només cal seleccionar l’opció de “Fes la teva consulta”. En un termini màxim de 24 hores tindrà resposta per part d’un equip d’experts en la matèria de forma completament gratuïta.

Al servei Línia Verde també es pot accedir a través del domini www.lineaverdexativa.com A més de comunicar una incidència o plantejar una consulta, l’usuari disposa d’un ampli contingut de consulta mediambiental

Com a novetat, el servei Línia Verde ofereix la possibilitat de plantejar enquestes als veïns del municipi perquè d’aquesta manera, puguen donar la seua opinió sobre qüestions del dia a dia. També serveix com a canal directe de comunicació de qualsevol tipus d’informació que vulga compartir el consistori.

L’Ajuntament manifesta estar molt satisfet amb els resultats obtinguts i anima els veïns del municipi a continuar utilitzant aquest canal directe de comunicació.

Et pot interessar

DSC02961

MEDI AMBIENT PREMIA LES ESCOLES

Xàtiva, 15 de juny de 2018.- La regidora de Medi Ambient, Pilar Gimeno, i el …