Alertes
Inici / Promoció econòmica i comerç / Xàtiva posa en marxa una Targeta Urbana de fidelització per als comerços de proximitat
DSC02634_WEB

Xàtiva posa en marxa una Targeta Urbana de fidelització per als comerços de proximitat

La primera fase, que començara a partir d’octubre, comptarà amb deu comerços de la ciutat

A partir del dilluns s’iniciarà una campanya de difusió

Xàtiva, 1 de juny de 2018.- Aquest migdia s’ha presentat a l’Ajuntament de Xàtiva la nova targeta urbana de fidelització que començarà a circular a partir del proper mes d’octubre amb la implantació en deu establiments de la ciutat.

Aquesta ferramenta pretén que totes aquelles persones que exerceixen les seues compres o adquireixen qualsevol dels serveis oferits per estes empreses puguen tindre un seguit d’avantatges per continuar fent-ho.

«Som conscients de que no són bons temps per al comerç de proximitat, i per això hem tingut molt clar el fet de treballar cap a la fidelització d’eixe comerç que, entenem, és un dels motors econòmics més importants de Xàtiva», ha manifestat el primer tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Miquel Lorente.

L’Ajuntament ha realitzat un estudi previ i ha visitat junt amb els comerciants diferents ciutats que ja es troben implantant aquest mètode, com és el cas de Vic, Vilafranca o Tarragona entre d’altres. A més a més la targeta també oferirà molta informació per tal de difondre les activitats o les promocions que es van desenvolupant al temps que s’habilitarà una pàgina web informativa.

Ja el proper dilluns 4 de juny començarà una campanya de divulgació amb la intenció d’aconseguir que la gent interioritze l’emprament de la targeta urbana a Xàtiva, tant per als veïns de la ciutat com per als visitants que vénen a fer les seues compres. La targeta es donarà a conèixer a través de diferents reunions informatives en els establiments dels comerciants implicats, en les que s’explicarà quines són les seues característiques i la metodologia.

Els 10 negocis que començaran amb la implantació d’aquesta Targeta Urbana són: Maria José Peluqueros, Euronics, Electro Hogar Martínez, Generali Seguros, Chamón, Parafarmacia San Francisco, Herbolari Essències, Talleres Dani, Trini Pérez Amics Centre Veterinari i Òptica Messeguer Xàtiva. No obstant, però, es podran adherir més endavant altres comerços.

Et pot interessar

BASES SELECCIÓ PERSONAL I ALUMNAT T.O. XÀTIVA TREBALLA 18-19

El termini per a la presentació de documentació a l’Ajuntament per a la selecció de …