Alertes
Inici / Promoció econòmica i comerç / Xàtiva posa en marxa una Targeta Urbana de fidelització per als comerços de proximitat
DSC02634_WEB

Xàtiva posa en marxa una Targeta Urbana de fidelització per als comerços de proximitat

La primera fase, que començara a partir d’octubre, comptarà amb deu comerços de la ciutat

A partir del dilluns s’iniciarà una campanya de difusió

Xàtiva, 1 de juny de 2018.- Aquest migdia s’ha presentat a l’Ajuntament de Xàtiva la nova targeta urbana de fidelització que començarà a circular a partir del proper mes d’octubre amb la implantació en deu establiments de la ciutat.

Aquesta ferramenta pretén que totes aquelles persones que exerceixen les seues compres o adquireixen qualsevol dels serveis oferits per estes empreses puguen tindre un seguit d’avantatges per continuar fent-ho.

«Som conscients de que no són bons temps per al comerç de proximitat, i per això hem tingut molt clar el fet de treballar cap a la fidelització d’eixe comerç que, entenem, és un dels motors econòmics més importants de Xàtiva», ha manifestat el primer tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Miquel Lorente.

L’Ajuntament ha realitzat un estudi previ i ha visitat junt amb els comerciants diferents ciutats que ja es troben implantant aquest mètode, com és el cas de Vic, Vilafranca o Tarragona entre d’altres. A més a més la targeta també oferirà molta informació per tal de difondre les activitats o les promocions que es van desenvolupant al temps que s’habilitarà una pàgina web informativa.

Ja el proper dilluns 4 de juny començarà una campanya de divulgació amb la intenció d’aconseguir que la gent interioritze l’emprament de la targeta urbana a Xàtiva, tant per als veïns de la ciutat com per als visitants que vénen a fer les seues compres. La targeta es donarà a conèixer a través de diferents reunions informatives en els establiments dels comerciants implicats, en les que s’explicarà quines són les seues característiques i la metodologia.

Els 10 negocis que començaran amb la implantació d’aquesta Targeta Urbana són: Maria José Peluqueros, Euronics, Electro Hogar Martínez, Generali Seguros, Chamón, Parafarmacia San Francisco, Herbolari Essències, Talleres Dani, Trini Pérez Amics Centre Veterinari i Òptica Messeguer Xàtiva. No obstant, però, es podran adherir més endavant altres comerços.

Et pot interessar

DSC01247

La Conselleria d’Agricultura aprova la Certificació de Qualitat de l’all tendre de Xàtiva

Amb aquesta aprovació culmina un procés legal per posar en valor aquesta hortalissa Xàtiva, 29 …