CAMPANYA CIBERDELINQÜÈNCIA
Dimecres que ve 10 de febrer tindrà lloc en la Casa de la Cultura de Xàtiva una xarra-col·loqui sobre la ciberdelinqüència per a evitar els fraus en la xarxa.
Organitzat per l’associació comercial XACEX, col·labora la AFIC de l’Ajuntament de Xàtiva i participa la Policia Judicial de la Comissaria de Xàtiva

