COMENCEN ELS TREBALLS DE MILLORA DE LA PLAÇA DE LA BASSA

El projecte encetat per la regidoria de Parcs i Jardins parteix de les propostes fetes pels veïns de la zona.

Xàtiva 11 de març de 2016.- La regidoria de Parcs i Jardins ha començat els treballs de remodelació de la plaça de la Bassa. Esta intervenció, inclosa en el Pla d’Inversions Sostenibles de la Diputació, completa la partida de 177.000€ destinada a la millora de zones verdes la qual s’ha invertit en aquesta plaça i en l’ampliació del Palasiet.

Aquest projecte s’ha dissenyat a partir de les propostes i suggerències que han fet els veïns de la zona. “Per a nosaltres és molt important que la gent s’implique i participe del canvi de model de ciutat per això abans de fer res vam mantindre encontres amb comerciants i veïns i vam recollir les seues propostes.”, ha dit la regidora de l’àrea Pilar Gimeno (Compromís).

Les brigades han començat per retirar la terra acumulada a la zona de baix del parterre. Eixa superfície de 200 metres quadrats es dividirà en dos àrees. La més gran es pavimentarà i es col·locaran bancs mentre que la part més menuda s’ajardinarà.

En la zona de jardí es replantaran espècies i exemplars que s’han retirat del Palasiet i que ara es troben a la campa municipal. Pilar Gimeno també ha avançat que si queda pressupost de la partida es canviarà el paviment de la zona de dalt de la plaça. Si no es poguera fer en aquesta fase es plantejaria una segona remodelació.

TAMBÉ ET POT AGRADAR ...