La invasió sonora d’Emergents anima el matí de la ciutat
Este migdia els i les alumnes de l’escola de música Emergents han participat de la “Invasió Sonora” de Xàtiva. Encapçalats per una fanfàrria, els i les músics han protagonitzat diversos concerts a diferents punts del nucli antic. Esta iniciativa és la prèvia del gran concert que preparen per a dijous a la plaça del Mercat amb la participació d’artistes com Xavi Sarrià, Feliu Ventura, Pep Gimeno Botifarra, la Gossa Sorda o Aspencat.

