Nova oferta laboral al portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva

Es demanda un auxiliar d’administració per a una empresa d’Alfarrasí

Xàtiva, 11 de març de 2020.- El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva, Portalemp, ha anunciat una nova oferta laboral. En aquest cas es demanda un auxiliar d’administració general i recepció en el municipi d’Alfarrasí.

L’oferta laboral contempla un contracte d’obra o servei, de més de sis mesos, en el sector de la indústria manufacturera, demandant un auxiliar administratiu que tinga la seua residència en les comarques de la Vall d’Albaida, la Costera o la Safor. És necessari vehicle propi per a arribar al lloc de treball, ja que no hi ha servei de transport públic.

Es tracta d’una oferta de jornada laboral completa, amb torn partit i 18.000 euros bruts a l’any. Les funcions demandades són la rebuda dels visitants d’acord amb els procediments interns de l’empresa, la vigilància de les necessitats sorgides i el registre d’entrada i eixida de persones, la rebuda de telefonades, l’administració de correus, el maneig de documentació, la comptabilització de factures o la facturació, entre d’altres. Es requereix experiència prèvia d’un any, un coneixement mitjà d’anglès i amb cicle formatiu mitjà o superior en administració i finances.

Les persones interessades en aquesta i en altres ofertes poden adreçar-se a la pàgina web xativa.portalemp.com per obtenir més informació.

TAMBÉ ET POT AGRADAR ...