El portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva publica noves ofertes de treball

Es sol·liciten auxiliar de venta per a establiment d’alimentació, mosso de magatzem, tècnic en instal·lació i manteniment de gas natural i personal per a una assessoria financera independent

Xàtiva, 4 de desembre de 2020.- El Portal d’Ocupació de l’Ajuntament de Xàtiva (Portalemp) ha publicat a la seua web tres noves ofertes laborals: una d’auxiliar de venta per a establiment d’alimentació, altra de mosso de magatzem i una altra de tècnic en instal·lació i manteniment de gas natural.

Pel que fa a l’oferta d’auxiliar de venta per a establiment d’alimentació, es tracta de quatre llocs de treball oferits a una empresa de Xàtiva de nova obertura, amb un contracte parcial d’un a sis mesos en torns rotatius de matí o vesprada de 25 hores setmanals. Les funcions seran atenció al client, cocció de pa i broixos i reposició en tenda i se sol·licita disponibilitat per a treballar caps de setmana i festius.

Altra de les ofertes és la de mosso de magatzem a MercaXàtiva. Es requereix una persona àgil i dinàmica, que s’adapte a les tasques i horaris de treball (de 1 a 9 del matí). Hi haurà un període de prova d’un mes, i es valorarà disposar del carnet de carreter tot i que s’ofereix formació per part de l’empresa. Les funcions del lloc de treball seran vàries relacionades amb la tasca, com ara posar caixes a la bàscula, pesar el gènere, comptar, ordenar, realitzar albarans o càrrega i descàrrega.

Per últim, s’ofereix un altre lloc de treball referent a tècnics en instal·lació i manteniment de gas natural, amb seu a Gandia. Se sol·liciten, entre d’altres, operadors de sistemes de distribució de gas, fontaners i electrònics de manteniment i reparació d’instal·lacions de refrigeració i climatització. Es requereix experiència i carnet de conduir B. El contracte serà d’obra o servei, amb una jornada completa i l’empresa ofereix formació contínua, recolzament tècnic i possibilitat de desenvolupament professional, a més de vehicle d’empresa.

A més a més, una assessoria financera independent també ofereix un total de 10 places de treball a persones residents a les comarques de la Costera i la Vall d’Albaida i amb titulació de Diplomatura en Ciències Empresarials o en Administració i Direcció d’Empreses, Grau d’Administració i finances, de Dret o Fiscals. Els requisits són tenir més de 25 anys i capacitat de comunicació i aprenentatge, a més de valorar-se el certificat EFA o EIP (certificat de planificador financer). Les persones interessades han d’enviar el seu currículum a l’adreça candidatos.costeralavall@gmail.com.

Per a més informació, i la consulta d’altres ofertes encara actives, es pot accedir a la pàgina web www.xativa.portalemp.com.

TAMBÉ ET POT AGRADAR ...