CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ TEMPORAL DEL LLOC DE DIRECCIÓ DE L’ÀREA ECONÒMIC-FINANCERA MITJANÇANT NOMENAMENT PROVISIONAL PER MILLORA D’OCUPACIÓ (Act. 27/07/2021)
L’Ajuntament de Xàtiva té la necessitat de proveir mitjançant nomenament provisional per millora d’ocupació el lloc de treball de direcció de l’Àrea Econòmic-Financera i constitució de borsa de treball (aprovada en la Resolució d’Alcaldia 2021-0407, de 30 de març).
En data, 13 d’abril de 2021 s’ha publicat en el Butlletí Oficial de la Provincia de Valencia l’anunci de la convocatòria.
Termini de presentació sol·licituds: del 14 fins al 20 d‘abril de 2021.
El mateix dia de l’inici del termini de presentació de sol·licituds, és a dir, dimecres 14 d’abril, s’habilitarà un tràmit exclusiu, en la nostra seu electrònica, http://xativa.sedelectronica.es/, amb tota la documentació i informació necessària per a la seua correcta tramitació:
Catàleg de Tràmits
Administració General
Recursos Humans
PDF Publicació BOP
PDF Bases específiques convocatòria direcció àrea econòmic-financera per millora d’ocupació
(Act. 26/04/2021)D’acord
El termini d’esmena és d’1 dia hàbil des de l’endemà d’aquesta publicació: 27 d’abril de 2021.
S’ha obert un tràmit exclusiu “Aportació de documents durant dia d’esmena de llista provisional” en la nostra seu electrònica amb tota la documentació i informació necessària per a la seua correcta tramitació:
http://xativa.sedelectronica.es/
Catàleg de Tràmits
Administració General
Recursos Humans
(Act. 01/07/2021)
PDF DECRET 2021-0817 [Decret d’aprovació llista definitva convocatòria en millora Direcció A2]
La Resolució d’Alcaldia 2021-0817, d’1 de juliol, aprova la llista definitiva de personal admés i exclòs, composició del Tribunal, i data de l’entrevista per a la provisó temporal del lloc de director/a de l’Àrea Econòmic Financera mitjançant nomenament provisional per millora d’ocupació
La constitució de la comissió de selecció i l’entrevista al personal aspirant admés, es celebrarà el dia 8 de juliol de 2021, a les 11:15 hores, en el Saló de Plens de l’Ajuntament de Xàtiva, situat en Albereda Jaume I número 35 de Xàtiva.
Consistirà en una entrevista de caràcter semiestructurada, objectiva i desenvolupada davall un guió estandaritzat a determinar atenent a les característiques del lloc a cobrir.
L’entrevista es valorarà fins a un màxim de 10 punts i valorarà el coneixement del personal aspirant de les funcions corresponents a lloc o llocs de treball a cobrir, la capacitat de resoldre situacions pràctiques relacionades en el lloc o llocs i aspectes del personal aspirant per a un òptim desenvolupament de les tasques pròpies del lloc o llocs a cobrir, tals com la iniciativa, la proactivitat, la implicació, el treball en equip, les capacitats d’adaptació, les competències en la gestió administrativa en formats electrònics.
(Act 14/07/2021)
PDF Anunci resultats convocatòria provisió millora lloc director_a Àrea Econòmic Financera
(Act 27/07/2021)
PDF Anunci constitució borsa treball convocatòria millora ocupació lloc director_a À2

