El Projecte Erasmus + “Youth map to close the gender gap” busca participants

La iniciativa està treballant-se des de la Casa de la Joventut

Si eres jove entre 18 i 30 anys, t’inquieta la bretxa de desigualtat de gènere, vols aprendre ausar diverses ferramentes per a pal·liar-la i t’agradaria intercanviar preocupacions interculturals i millorar les teues competències de llengua estrangera, t’interessarà saber que la Casa de la Joventut busca participants per al projecte Erasmus + anomenat «Youth Map to close the Gender Gap».

L’intercanvi juvenil compta amb 30 participants. Els grups es formaran amb joves de Croàcia, França, Estònia, Romania i Itàlia. Aquest projecte es realitzarà del 24 d’abril al 3 de maig. Durant 10 dies els joves participaranen aquest curs d’educació no formal gratuït, on s’inclou manutenció i allotjament. Els participants seran escollits en les bases de les seues competències socials, l’interés en el tòpic del projecte i la seua competència lingüística en anglés. El projecte té com a finalitat sensibilitzar sobre la importància de la igualtat de gènere i conéixer quina és la legislació europea i bones pràctiques en aquest camp.

Fomentar l’empatia, el pensament crític, la tolerància, comprensió i respecte. I a més, proporcionar informació sobre els mecanismes existents i les oportunitats per a participar més activamenten els processos democràtics de la Unió Europea.

Si estàs interessat o interessada a participar o vols demanar més informació, podeu escriureun correu a joventut@ayto-xativa.es, cridar al telèfon 962274342 o vindre presencialment ala Casa de la Joventut (C/ Montcada, Núm.14).

TAMBÉ ET POT AGRADAR ...