EL WEB MUNICIPAL TRIPLICA EL NÚMERO DE VISITES DES DE L’ARRIBADA DEL NOU EQUIP DE GOVERN

En el que va d’any, s’ha presentat ja l’equivalent al 60% dels registres presentats durant tot el 2015

Xàtiva, 21 de març de 2016.- Un altre dels signes del canvi esdevingut en l’Ajuntament de Xàtiva amb l’arribada del nou equip de govern es pot apreciar en el notable increment del tràfic d’internautes experimentat per la web municipal. El departament de Modernització ha facilitat una sèrie de dades cridaneres referent a això. Segons la informació de què disposa aquest servei, amb dades anteriors a la presa de possessió de la nova Corporació, des l’1 de gener de 2015 fins al 12 juny 2015, el web www.xativa.es va rebre 64.103 visites, el que suposa una mitjana diària de 400. A partir del 13 de juny de 2015, data de la presa de possessió del nou govern municipal, i fins el 29 de febrer de 2016, el web ha rebut 229.653 visites, el que incrementa fins a les 1.000 visites la mitjana diària. És a dir, més del triple de visites.

Una de les causes probables d’aquest increment és la quantitat de notícies que diàriament es publiquen en el nou bloc de notícies i actualitat de l’Ajuntament (http://blog.xativa.es). El fet que aquest bloc estiga adaptat per a tablets i smartphones facilita les visites a les notícies municipals.

També s’han creat noves seccions que augmenten l’interès que el web desperta en els internautes. Per exemple, la secció de «Agenda Xàtiva» (http://blog.xativa.es/agenda-xativa-esdeveniments) on es pot consultar els esdeveniments de la ciutat i afegir-los directament al calendari del telèfon intel·ligent, ja siga Android o iPhone.

De la mateixa manera, ha crescut el nombre de sol·licituds presentades electrònicament a la Seu electrònica (http://xativa.sedelectronica.es). En el que va d’any, s’ha presentat ja l’equivalent al 60% dels registres presentats durant tot el 2015.

El web municipal ofereix un apartat d’APP ‘s de l’Ajuntament (http://blog.xativa.es/apps-de-serveis/) on l’usuari pot descarregar aplicacions com «Línia verda» per comunicar incidències municipals i «Xàtiva Report» per rebre informació de l’Ajuntament directament al seu telèfon.

También te puede gustar ...