Tagged: campionat d’Espanya

Xàtiva presenta a la Diputació de València el Campionat d’Espanya de Ciclocross que tindrà lloc el proper mes de gener

La cita comptarà amb els millors ciclistes de tot el país i tindrà lloc els dies 7, 8 i 9 de gener al poliesportiu de Les Pereres

Xàtiva, 4 de novembre de 2021.- Aquest dijous ha tingut lloc a la Diputació de València la presentació del campionat d’Espanya de Ciclocross que tindrà lloc a Xàtiva els propers dies 7, 8 i...

Xàtiva ja prepara el campionat d’Espanya de Ciclocrós

La visita del president de la federació espanyola al nou circuit i l’experiència de les 3 edicions de la Copa d’Espanya, claus de l’elecció de Xàtiva com a seu del campionat

Xàtiva, 23 de març de 2021.- El Club Ciclista Biciciletas Sanchis i l’Ajuntament de Xàtiva han començat ja a preparar l’organització del Campionat d’Espanya de Ciclocrós 2022, que se celebrarà al nou circuit instal·lat...