El plenari aprova per unanimitat sol·licitar una subvenció europea de 290.000 euros per a la renovació de l’enllumenat públic L’alcalde Roger Cerdà i les regidores Raquel Caballero i Maria Beltrán seran els patrons de la Fundació Raimon i Annalisa amb el recolzament unànime de tots els grups
Xàtiva, 23 de desembre de 2020.- El plenari municipal de l’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat aquest dimecres per unanimitat sol·licitar una subvenció per a l’execució de la renovació de cinc sectors de l’enllumenat públic...

