Xàtiva abona el 50% de les subvencions als clubs i entitats esportives de la ciutat, amb una inversió de més de 104.000 euros S’han beneficiat un total de 21 entitats, les quals han presentat la documentació i rebran el pagament en base al 50% de la quantitat rebuda i justificada en 2021
Xàtiva, 23 de març de 2022.- L’Ajuntament de Xàtiva ha aprovat la concessió i lliurament del primer pagament de les subvencions destinades als clubs, entitats esportives i centres escolars de Xàtiva del present exercici...

