Ampliat fins el 23 de novembre el termini per a inscriure els comerços en la segona fase dels bons locals al consum Els establiments que participaren en la primera edició i desitgen continuar no han de tornar a formalitzar la inscripció
Xàtiva, 17 de novembre de 2020.- Continua la captació de nous comerços i establiments de Xàtiva interessats en participar de la segona fase de la campanya de reactivació econòmica dels bons locals al consum,...

